assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

15 Februari 2012

Meraban ?

yes ... its me lah ..
my entries ? 
come on laaaaa ... aku memang suka cakap apa je yang aku nak..
cerita yang aku coretkan sumenye ikut suka aku ...
aku suka bila orang baca .. baca dan menghayati ayat ayat kolot aku tanpa sempadan tu ,
nak suruhorang faham tapi aku merabung ?
alah bukan selalu pun masuk blog ni pun kan... 
so ? ape salahnya pening sekali sekala baca ayat ayat gramatis aku tu kan ...

*promote melaka
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI