assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

15 Februari 2012

engkau tenang KDG KDG~

engkau perasan tak ...?
engkau akan tenang bila kau mengambil gambar ...
tangan kau memang berbedong sangat bila mengambil gambar ...
hasil hasil tangan kau .. 
peh ~ memang mantap ... 
setenang tenaang aku melihatnya ...

kau ? aneh sangat bagi aku ..
aku tak pernah suka cara kau ..
memang mengganjilkan kan lah ..
kau selalu nak lain dari yang lain asal ek ?

eh ...tak kesah la apa pun ..
aku sentiasa sokong ko dari jauh ..

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI