assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

04 Februari 2012

bila bangun pagi dah tersenyum ...

bangun bangun dah terperanjat sampai senyum ...
'eeee...betul ke aku mimpi tadi ?'

orang tua tua cakap , tulah sebelum tido tak nak basuh kaki ... ni le padahnyer...

hahaha , bukan macam   tu lah semalam aku bermimpi aneh sebabnya sebelum sebelum ni aku tak pernah bermimpi sebegini ...


aku suka mimpi tersebut ..........
  
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI