assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

19 Januari 2012

ranchan waterfall part 2




see ? gambar kat atas tu ?
macam orang ape ?
kenangan terindah untuk aku .. terbang ke borneo menuntut ilmu .. 
dan berjalan merata rata tempat untuk kenali negeri orang .. kami sebelas orang ! memadai da tu berseronok menyelam , tahan nafas dalam air ..

sungguh menyeronokkan lah .. gelak sama sama ! bagai tidak ingat dunia ..



macam macam aksi kan ?

kebetulan hari tu harijadi ketua kelas kami .. encik rehan ! dia orang sarawak ,dekat je kot rumah dia dengan u ni .. untunglah kan ..tiap tiap minggu dapat balik ..



apalah masalah kawan aku yang sorang tu kan .. woonjie si ulat ! resepi dia memang mengancam woo ..next sem kalau pergi lagi aku nak ko buat lagi ye pakcik ulat ?






lastly , burger ranchan memang best gilak ..
sem depan aku datang makan lagi okay ..









Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI