assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

29 Januari 2012

Agenda

aku penaip jalanan,
hamburkan segala rasa dalam ruangan tersedia
aku tak mengharap apa apa
cuma puas bila sesudah
kalau dibaca rasa pening ..
baik berhenti ,
jangan teruskan..
aku bimbang ,aku khuatir ,
kau akan bilang "blog apa ni ?"

di sini ,
ibarat batu bersama batu ,
apa itu ?

aku rasa ada yang tidak kena ,
tapi aku tak tahu apa ,
kerana A B C tidak mampu berbicara .
jika diam seribu bahasa ,
mana akan tahu puncanya ..??

aku bingung seketika ..
tidak tahu ikut siapa ..

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI