assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

16 Januari 2012

6 >> kenyataan yang tak dapat disangkal ..

apa lagi yang boleh dibuat ketika saat saat yang macam ni .. kawan kawan dah ramai balik ke semenanjung .. post post aku langsung tak de yang ilmiah sebabnyehati aku kesunyian sudah ni .. bilik kekosongan .. tanpe teman berbual .. so bored you know .. nasib baik lah ada medium yang macam ni .. memang sesuai sangat la untuk aku meraban tak tentu pasal ..

aktivit aku hari ini ialah banguntido ,hantar finalproject en A ,then makan , hantar kawn kawan naik kereta untuk ke airport dengan lambainan yang penuh dengan kesedihan ..
tinggal lah aku , eno ,mun,aedy , woonjie, well

tapi besiok eno nak balik ke rumah makcikdie .well balik petang ni .. ah .. sunyi kot ..

malam ni melepak di bilik 24 jam dengan geng yang kurang .. moga moga hepi saja lah ..

1 ulasan :

DUNIA sesawangku berkata...

#Saborjela.......
Hahaha =))

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI