assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

05 Mei 2013

remember that.

assalamualaikum.

berdiri lagi aku,
memang sama seperti semalam.
yang berbeza cuma berat badanku,
bergirang,bergelak,bergurau,
aku sungguh asyik bila duduk bersebelas,
aku tidak rasa janggal,
aku tidak rasa hipokrit,
aku tidak berpura-pura,
aku bahagia,
11,
yang penuh ragam,
yang penuh taktik,
yang berperang dalam diam,
yang mengutuk membina dalam diam,
yangmemanah dlam diam,
duduk diam diam,
yang terluka bermasam,
yang terkena senyum sumbing,

aku tidak kisah,
yang aku ada,
cuma sebelas disini,
aku tidak heran apa yang diperkata,
tidak luak setiap kata kata,


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI