assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

16 Februari 2012

Unimas !

okay , finally tamat jugak cuti sem aku kan .. besok dah nak balik ke unimas . ape sahaja yang aku rasa ni ? seronokkah? 

memang seronok sebab nak jumpa kengkawan tak ajak pun tu , tapikan terasa sayu hati pulak sebab nak berjauhan balik dengan family.. huhahuha .. tak nangis pun . 

tapi mak aku dari petang tadi kuarkan ayat sedih .. tak tahan pulak aku kan .. dah mak cakap sedih sedih ni .. disebabkan hati masih boleh tahan .. takde lah menitiskan air mata kan ...

i will miss u mom .. 

aku tahu sangat lepas aku balik unimas ni orang melaka memang ramai rindukan aku kannn.. *ayat yang sangat perasan oleh aku* takde orang nak rinduaku pun kann

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI