assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

21 Februari 2012

MuluT Kambing ~

ketawa seharian ,
sebulan yang terpisah  bila kembali riuh gila.
aku sangat suka situasi yang macam ni , bergelak bagai nak gila . bila kekecohan bermula tak tahu bila nak sudah .seawal minggu ini memang asyik kena panah je sebab duduk belakang ..

kawan,
kau hadir sagaikan lampu suluh minyak tanah rumah lama nenekku ,
tanpa kau hidupku kesunyian bagai hidup dalam loker besi kolejku,
kau bagiku adalah monyet , kuda dan kambing gilaku ,
megembek tak kira masa,
berKEDEKUK KEDEKUK laju gila nak mampos,
terkinja kinja bagai monyet mendapat pisang
dan sebagainya...
hahaha ..
dek kerana si aedy menyebut nyebut pasal zodiak
aku dah terbahak bahak ingatkan balik ..

kawanku ,
janganlah kau pergi tanpa relaku ..
janganlah kau nangis seperti aku ..

p/s : minggu belajar dah mula ... focus focus ... !!
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI