assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

14 Februari 2012

Bercerita lebih senang

eh .. bukan senang la nak cari yang betulbetul ..
weyy... ape je yang betulbetul ?
la maksud aku yang betul betul kawan la ...
alah kawan senang dicarilah , tapi nak cari yang betul betul kawan tu payah la sikit ..
kau kena kerja keras sikit untukcari yang betul betul yang ada tanda harga kawan .. 
baru lah dikira original ..
hahahaha ... macam merepekkan .. eh ? benarla tu hakikat plus kenyataan lah weyyy ... 
tak nak percaya sudah ...
bak kata budak budak kecik an ..eh ..salah salah , bukan kata tapi nyanyian budak budak kecik .. tak nak kawan sudah , nama kau dolah ......tettttt ..
tak nak nyanyi lagi la ... keterlaluan pulak lirik tu ..STOP!

aku suka benar benar berkawan .. dah hampir 21 tahun hidup dah macam macam jenis kawan dah jumpe ... dah macam macam jenis perselisihan pahan dah terjadi ...ini semua mematangkan aku dalam berkawan ..

so sweet .. indahnya dalam berkawan ...ada yang datang ada yang pergi ... 
yang pergi takkan kembali lagi tetapi yang datang beribu mali .. hahaha ... 

pernah terfikir tak ?

kenapa kita ditinggalkan kawan ?

dan 

kenapa kita meninggalkan ?

semua yang terjadi sudah tersuratkan ..kita hanya mampu menerimnay dengan redha dan hati terbuka seluas luasnya ..

aku mencuba jadi yang terbaik untuk mu kawanku ..
 jangan mensia siakan apa yang ada di hadapan mata ..

*tiada kena mengena 
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI